آنتن رادیو وایرلس میکروتیک LHG LTE Kit

آنتن رادیو وایرلس میکروتیک LHG LTE Kit

میکروتیک LHG LTE Kit با قابلیت اتصال سیم کارت 2G/3G/4G/LTE | توان آنتن 17dBi | پورت اترنت 1 عدد | خروجی سیم کارت 1 عدد

لطفا قبل از ثبت سفارش جهت اطلاع از موجودی و قیمت روز تماس حاصل فرمائید.

وضعیت کالا: موجود در انبار
۱۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان

این رادیو یک دستگاه تمام عیار برای مکان های دور از مرکز می باشد که شما در آن به تنهایی با موبایل و یا دیگر مودم های عادی (ارائه شده توسط اپراتور ها) قادر به دریافت اینترنت با کیفیت مطلوب نمی باشید. تراشه LTE و قدرت آنتن بالا (17dBi) در این دستگاه این امکان را برای شما فراهم می نماید تا به راحتی به دکل اپراتور های ارائه دهنده اینترنت در بستر سیم کارت متصل و اینترنت پرسرعت 2/3G/4G/LTE را دریافت نمائید.
LHG LTE Kit از لحاظ کارائی مشابه دستگاه LHG 4G Kit می باشد . با این تفاوت که در این دستگاه قدرت گیرندگی آنتن ( 17dBi با زاویه پوشش 25 درجه) می باشد در صورتی که در مدل LHG 4G Kit این توان معادل (21dBi با زاویه پوشش 25 درجه) بود . همچنین در این رادیو قابلیت اتصال به شبکه 2G/3G/4G/LTE ممکن میباشد در صورتی که در مدل LHG 4G Kit صرفا قابلیت اتصال به شبکه 4G/LTE ممکن بود. با توجه به توضیحات فوق میتوان نتیجه گیری کرد که این رادیو ایده آل برای مناطقی میباشد که اپراتور ها تجهیزات LTE/4G را بر روی دکل های خود نصب نکرده اند و شما به راحتی میتوانید هر نوع سیم کارتی را به این رادیو متصل و بسته به تجهیزات نصب شده در روی دکل اپراتور نهایت سرعت ممکن را در شبکه خود دریافت نمائید در حالی که با موبایل و یا سایر مودم ها قادر به دریافت اینترنت با کیفیت نمی باشید.
پردازنده تک هسته ایی مدل QCA9531 معماری MIPSBE با سرعت 650 مگاهرتز برای هر هسته , مقدار ذخیره گاه حافظه 64 مگابایت , یک محفظه برای اتصال سیم کارت از نوع (مینی سیم کارت) و یک محفظه برای اتصال کارتهای miniPCI-e میباشد.

مشخصات

پارت نامبر
RBLHGR&R11e-LTE
تعداد هسته پردازنده
تک هسته ای
فرکانس پردازنده
۶۵۰ مگا هرتز
تعداد پورت اترنت 10/100
۱ عدد دارد
پورت POE ورودی
دارد
سیستم عامل
RouterOS
حافظه Ram
64 MB
درجه لایسنس
۳
حافظه Flash
16 MB
قدرت آنتن DBI
۱۷
اسلات سیم کارت
۱ پورت مینی سیم کارت
اسلات مینی PCI
۱ اسلات
نظر های موجود
آنتن رادیو وایرلس میکروتیک LHG LTE Kit
در
با سلام.بنده در روستا هستم دکل همراه اول هست با اینترنت E هست فاقد 3یا ۴ جی هست امکانش هست با انتن یا همچین دستگاهی بتونم اینترنت 3یا ۴ جی از دکل روستا بگیرم؟؟؟یا اینکه دکل دوم تو شهر با فاصله 15کیلومتر دورتر از روستا هست منتها چون چندین کوه بین روستا و شهر هست قدرت پوشش ۴ جی فقط در صورتی که مودم رو ۳۰ متر پشت بوم بلند کنی هست راهی داره مودم رو با استفاده از انتن و همین دستگاه بدون اینکه بخواد 30 متر ببری بالا اینترنت ۴جی رو بگیرم؟؟؟یعنی قدرت انتن دهی ۴ جی مودم رو بالا ببرم ???
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

درود، لطفا با شماره 02144671862 تماس حاصل نمایید.

0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد