آنتن سولید دیش مایکروون Mikrowan Dish Antenna Dual 28dBi

آنتن سولید دیش مایکروون Single 28dBi

فرکانس 5 گیگاهرتز | توان آنتن 28dBi | ساختار آنتن یک 1 عدد N-Female

لطفا قبل از ثبت سفارش جهت اطلاع از موجودی و قیمت روز تماس حاصل فرمائید.

وضعیت کالا: ناموجود

Mikrowan Dish Antenna Single 28dBi با نام تجاری MW-ANT-28 نوعی آنتن سالید میباشد که با برند میکروون به بازار عرضه شده است . این آنتن برای کار در فرکانس 5GHz (باند 4920-6100 مگاهرتز) آماده شده است و عمده کاربرد آن برقراری ارتباط های نقطه به نقطه برای ISP ها و یا بستر های خصوصی میباشد. MW-ANT-28 از ساختار تک قطبی بهره میبرد و قدرت گیرندگی آنتن این مدل 28.5dBi با زاویه پوشش امواج 6 درجه در حالت عمودی و افقی بصورت همزمان میباشد. کانکتورهای خروجی این آنتن برای اتصال به انواع اکسس پوینت 1 عدد N-Type Female میباشد.

این آنتن دارای اکسس پونیت داخلی نمیباشد و برای بهره گیری میتوانید انواع رادیو با ساختار تک قطبی در فرکانس 5GHz را به آن متصل نمائید و در ارتباط های PTP (نقطه به نقطه) تا فواصل بیش از 25 کیلومتر به کار بگیرید. این آنتن همچنین قادر است ارتباط های PTP (نقطه به نقطه) تا مسافت 30 کیلومتر را در شرایط LOS را برقرار نماید. عمده تفاوت آنتن های سری Dual و Single در قابليت سند و رسيو در حالت افقى و عمودى میباشد, به طوری که در آنتن های Dual فرایند سند و رسیو در حالت عمودی و افقی همزمان انجام میشود و در نتيجه پهناى باند و کيفيت لينک تقريبا دو برابر بيشتر از حالت Single خواهدشد. در صورتی که این فرایند در آنتن های Single بصورت عمودی یا افقی انجام میگردد. 

از خصوصیات برجسته دیگر در این آنتن میتوان به ابعاد 600x600x250 mm , وزن 5.5kg , مقاومت در برابر بادهای شدید تا 230 کیلومتر در ساعت , مواد تشکیل دهنده رفلکتور از آلیاژ آلومینوم  , قابلیت کار در شرایط دمائی 50- تا 70+ درجه سانتی گراد , بسته بندی مناسب برای کاهش هزینه ها در ارسال , طراحی ساده در پایه آنتن که سبب سهولت در نصب و راه اندازی میگردد , دارا بودن تاییدیه های لازم از سازمان تن

مشخصات

رنج فرکانسی بر حسب مگاهرتز
4920-6100
توان آنتن بر حسب dBi
28.5 dbi
زاویه تابش افقی و عمودی
6.0°
ساختار آنتن
تک قطبی (عمودی یا افقی)
Connector
N-Female
نظر خودتان را بنویسد