آنتن ضد نویز High Perfprmance دلتالینک Deltalink HP Antenna ANT-HP5523N

آنتن ضد نویز HP دلتالینک ANT-HP5529N

فرکانس 5GHz | توان آنتن 29dBi | ساختار آنتن دو قطبی | کانکتور خروجی 2 عدد N-Female

لطفا قبل از ثبت سفارش جهت اطلاع از موجودی و قیمت روز تماس حاصل فرمائید.

وضعیت کالا: موجود در انبار
۳,۷۹۰,۰۰۰ تومان

ANT-HP5529N یک آنتن سالید دیش فوق پیشرفته و از محصولات کمپانی دلتالینک سری Highperformance (با عملکرد بالا) میباشد که برای کار در محیط های با آلودگی فرکانسی بالا توصیه شده است . این آنتن برای کار در فرکانس 5GHz (باند 4800-6100 مگاهرتز) آماده شده است و عمده کاربرد آن برقراری ارتباط های نقطه به نقطه برای ISP ها و یا بستر های خصوصی میباشد . ANT-HP5529N از ساختار دو قطبی بهره میبرد و قدرت گیرندگی آنتن این مدل 29dBi با زاویه پوششش امواج 4.5 درجه در حالت عمودی و افقی بصورت همزمان میباشد. کانکتورهای خروجی این آنتن برای اتصال به اکسس پوینت 2 عدد N-Type Femalee میباشد.

انواع رادیو با ساختار دو قطبی در فرکانس 5GHz را میتوانید به آنتن ANT-HP5529N متصل نمائید و در ارتباط های PTP تا فواصل 40+ کیلومتر بهره گیری نمائید . این آنتن همچنین قادر است ارتباط های PTP  (نقطه به نقطه) تا مسافت 50 کیلومتر را در شرایط LOS را برقرار نماید. عمده تفاوت آنتن های سری Solid Dish و High Performance در عملکرد آنتن در شرایط نویزی محیط میباشد. بصورتی که بر روی آنتن های سری HP یک رادوم محافظتی در نظر گرفته شده است که سبب کاهش تاثیر پذیری از سیگنال های آنتن های همجوار در دکل های پر از آنتن خواهد شد. همچنین این رادوم محافظتی کمک شایانی به پایدار بودن ارتباط در محیط های باد خیز خواهد داشت.

از خصوصیات برجسته دیگر در این آنتن میتوان به ابعاد 660x660x450 mm , وزن 6.1kg, مقاومت در برابر بادهای شدید تا 190 کیلومتر در ساعت, قابلیت کار در شرایط دمائی 50- تا 70+ درجه سانتی گراد

مشخصات

رنج فرکانسی بر حسب مگاهرتز
4800 – 6100 MHz
توان آنتن بر حسب dBi
29 dbi
زاویه تابش افقی و عمودی
4.0°
ساختار آنتن
دو قطبی ( عمودی و افقی)
Connector
2 کانکتر N-Female
نظر خودتان را بنویسد