اکسس پوینت یوبیکوییتی مدل UniFi AP AC HD

اکسس پوینت یوبیکوییتی UniFi AP AC HD

امکان استفاده از WiFi را برای کاربران در فرکانس 2.4 و 5 گیگاهرتز بصورت همزمان در محیطهای داخلی و بیرونی فراهم مینماید .

لطفا قبل از ثبت سفارش جهت اطلاع از موجودی و قیمت روز تماس حاصل فرمائید.

وضعیت کالا: موجود در انبار
۱۱,۶۰۰,۰۰۰ تومان

UniFi Access Point AC HD با نام تجاری UAP-AC-HD یک دستگاه اکسس پوینت صنعتی, فوق العاده حرفه ائی و با عملکرد بسیار بالا از محصولات کمپانی یوبیکیوتی سری یونیفای می باشد که امکان استفاده از WiFi را برای کاربران در فرکانس 2.4 و 5 گیگاهرتز بصورت همزمان در محیطهای داخلی و بیرونی فراهم می نماید . با توجه به بهره گیری از سخت افزار فوق العاده قدرتمند از این دستگاه میتوانید برای پوشش بی سیم در اماکن عمومی با تراکم کاربران بالا مانند مراکز خرید, سالن های همایش, سینما ها, فرودگاه ها, سالن اجتماعات دانشگاه ها و هتل ها, بیمارستان ها و مراکز اداری و تجاری با ظرفیت کاربران بالا استفاده نمائید.

از خصوصیات بسیار ویژه و برجسته در در یونیفای AP-AC-HD به اختصار می توان به بهره گیری از پورت شبکه با پشتیبانی از سرعت گیگابیت, حداکثر ظرفیت نرخ انتقال داده تجمیعی 2.5Gbps در فرکانس 2.4 و 5 گیگاهرتز, سخت افزار قدرتمند و صنعتی با بهره گیری از آخرین تکنولوژی بی سیم 802.11ac Wave 2 MU-MIMO, قابلیت اتصال 500+ کاربر بصورت همزمان به اکسس پوینت, محدوده پوشش دهی 122+متر و قابلیت هم پوشانی یا Wireless Uplink در آن اشاره نمود که سعی میشود در ادامه توضیحات مختصری در ارتباط با این موارد ذکر گردد. 

با توجه به پشتیبانی از قابلیت عملکرد همزمان در دو فرکانس مستقل, این دستگاه میتواند تداخل فرکانسی موجود در هر محیطی را بصورت کامل حل نماید. شما همزمان می توانید از فرکانس 2.4 گیگاهرتز برای پوشش بی سیم همه دستگاه های تلفن همراه خانگی و از فرکانس 5 گیگاهرتز برای کارهایی که نسبت به از بین رفتن بسته ها حساس هستند مانند پخش فیلم های با کیفیت بالا , تلفن های VoIP و یا هر چه شما صلاح می دانید استفاده نمائید . مشخصات WiFi در این دستگاه در فرکانس 2.4 گیگاهرتز (توان آنتن 3dBi, ساختار آنتن 4x4 MIMO , حداکثر سرعت بی سیم 800 مگابیت بر ثانیه و پشتیبانی از استاندارد بی سیم 802.11b/g/n) میباشد و مشخصات WiFi در این دستگاه در فرکانس 5 گیگاهرتز (توان آنتن 4dBi , ساختار آنتن 4x4 MIMO , حداکثر سرعت بی سیم 1733 مگابیت بر ثانیه و پشتیبانی از استاندارد بی سیم 802.11a/n/ac MU-MIMO)  می باشد.


یونیفای AP-AC-HD از آخرین تکنولوژی بی سیم MU-MIMO مخفف شده  Multiple Use Multiple Input Multiple Output یا به اختصار پشتیبانی می کند . این تکنولوژی این امکان را برای اکسس پوینت فراهم میکند تا به واسطه ی هر یک از آنتن ها با چند کاربر یا در واقع چند ابزار مختلف ارتباط همزمان برقرار کند. با MU-MIMO مدت زمانی که هر دستگاه منتظر سیگنال است کاهش داده میشود و سرعت شبکه به طور چشم گیری افزایش می یابد و همچنین عملکرد Wi-Fi به طرز قابل توجهی بهبود پیدا میکند. لازم به ذکر است این فناوری صرفا در فرکانس 5 گیگاهرتز کاربرد دارد.


 از ویژگی بسیار برجسته و کاربردی در این اکسس پوینت می توان به پشتیبانی از قابلیت Wireless Uplink یا Mesh (هم پوشانی) اشاره نمود. این قابلیت این امکان را برای شما فراهم می کند تا چندین دستگاه از این محصول را برای پوشش بی سیم در محیط هایی با مساحت بالا به کار بگیرید و آنها را از طریق بی سیم به یکدیگر متصل نمائید بدون آنکه بخواهید برای هر دستگاه بصورت مجزا کابل کشی درون شبکه ایی انجام دهید . در این حالت اکسس پوینت های یونیفای قابلیت هم پوشانی (Mesh) یگدیگر را از طریق بی سیم به شکل کاملا حرفه ایی انجام می دهند و کاربر از نقطه شروع تا انتها بدون قطعی در شبکه شما باقی می ماند . از این رو این دستگاه انتخاب ایده آل برای پوشش سراسری WiFi در اماکن عمومی و خصوصی در محیط های داخلی مانند هتل ها, بیمارستان ها, مراکز آموزشی, فرودگاه ها, شرکت های خصوصی و ... میباشد.

 نصب و پیکربندی این دستگاه به سهولت از طریق نرم افزار Unifi Controller قابل انجام میباشد. شما میتوانید این نرم افزار را از وبسایت کمپانی یوبیکیوتی بصورت رایگان دانلود و در یک رایانه درون شبکه نصب نمائید. همچنین نسخه موبایل (iOS و Android) نیز در دسترس شما قرار دارد . کنترل کننده یونیفای مبتنی بر نسل جدید معماری شبکه نرم افزار محور یا شبکه نرم افزاری (که اصطلاحا SDN نامیده میشود) تعریف شده است. این نرم افزار یک معماری پویا , مدیریت پذیر , مقرون به صرفه و انطباق پذیر می باشد که مناسب برای برنامه های کاربردی با پهنای باند بالا و پویای امروز می باشد و از طریق این نرم افزار میتوانید وضعیت لحظه ایی تجهیزات سری یونیفای در درون شبکه, وضعیت کاربران متصل به شبکه, بارگذاری نقشه و تنظیمات پیشرفته امنیتی را انجام دهید.

 این دستگاه از لحاظ سخت افزاری شامل 2 عدد پورت اترنت با پشتیبانی از سرعت 10 و 100 و 1000 مگابیت بر ثانیه (قابلیت PoE IN در پورت 1 اترنت), 1 عدد پورت USB 3C, کارت وایرلس داخلی با توان خروجی 25dBm در فرکانس 2.4 و 5 گیگاهرتز و کلید سخت افزاری برای ریست تنظیمات دستگاه میباشد. از دیگر امکانات و خصوصیات برجسته در این محصول میتوان به بهره گیری از پوشش کاملا ضد آب, ابعاد 220x220x48 mm, وزن بدون پک 700 گرم , قابلیت کار در درمای محیطی 10- الی 70+ درجه سانتیگراد و حداکثر توان مصرف انرژی 17W اشاره نمود. همچنین قابل ذکر است شما میتوانید از طریق قابلیت PoE IN در پورت اترنت نسبت به روشن نمودن دستگاه از طریق سوئیچ PoE های یونیفای و یا سایر محصولات با قابلیت PoE OUT با استاندارد توصیه شده و ولتاژ مشابه اقدام نمائید. 

ویژگی ها:

  • ایده آل برای پوشش WiFi با دو باند مستقل 2.4 و 5 گیگاهرتز بصورت همزمان در محیط های داخلی و بیرونی با تراکم کاربران بالا مانند مراکز خرید, سالن های همایش, سینما ها, فرودگاه ها, سالن اجتماعات دانشگاه ها و هتل ها, بیمارستان ها و مراکز اداری و تجاری
  • پشتیبانی از قابلیت Wireless Uplink (هم پوشانی Mesh) برای زیر پوشش بردن WiFi در مساحت های با وسعت بالا      
  • مشخصات WiFi در فرکانس 2.4GHz (توان آنتن 3dBi - تکنولوژی 4x4 MIMO , استاندارد وایرلس 802.11b/g/n - حداکثر سرعت 800Mbit/S)
  • مشخصات WiFi در فرکانس 5GHz (توان آنتن  4dBi  - تکنولوژی 4x4 MIMO -  استاندارد وایرلس 802.11a/n/ac MU-MIMO- حداکثر سرعت 1733Mbit/S)
  • 2 عدد پورت اترنت با پشتیبانی از سرعت 10 و 100 و 1000 مگابیت بر ثانیه
  • قابلیت PoE IN در پورت 1 اترنت به منظور تامین جریان برق دستگاه از طریق PoE یا سوئیچ PoE ها با ولتاژ و استاندارد مشابه
  • حداکثر توان مصرف انرژی 17W
  • کارت وایرلس داخلی در فرکانس 2.4 گیگاهرتز با توان خروجی TX Power 6-25 dBm 
  • کارت وایرلس داخلی در فرکانس 5 گیگاهرتز با توان خروجی   TX Power 6-25 dBm 
  • کانفیگ نصب و پیکربندی از طریق نرم افزار  Unifi Controller  
  • حداکثر ظرفیت اتصال کاربران همزمان به دستگاه تا 500+ نفر 
  • حداکثر مسافت قابل پوشش بصورت تقریبی 122 متر 
  • ابعاد 220x220x48 mm
  • وزن بدون پک 700 گرم
  •  قابلیت کار در درمای محیطی 10- الی 70+ درجه سانتیگراد
  • بدنه کاملا ضد آب با قابلیت عملکرد در محیط های داخلی و بیرونی 
 

مشخصات

مکان مورد استفاده
داخل و بیرون ساختمان
تعداد پورت اترنت 10/100/1000
۲ پورت
استاندارد وایرلس
802.11 a/b/g/n/r/k/v/ac/ac-wave2
همزمانی دو فرکانس
دارد
قدرت آنتن در F 2.4GHz
(2) Dual-Port, Dual-Polarity Antennas, 3 dBi each
قدرت آنتن در F 5GHz
(2) Dual-Port, Dual-Polarity Antennas, 4 dBi each
نظر خودتان را بنویسد