رادیو وایرلس میموسا مدل Mimosa C5c

رادیو وایرلس میموسا Mimosa C5c

رادیو Mimosa C5C | پهنای باند:700Mbps | توان خروجی 500 میلی وات | کارکرد در:فرکانس 4.9 - 6.2 Ghz | دارای استاندارد:Ip55 | دارای یک پورت 10/100/1000 | دارای :دو کانکتور RP-SMA

لطفا قبل از ثبت سفارش جهت اطلاع از موجودی و قیمت روز تماس حاصل فرمائید.

وضعیت کالا: موجود در انبار
۹,۵۰۰,۰۰۰ تومان

رادیوی C5C یک رادیو پر قدرت براي سرعتهاي تا ۷۰۰ مگابيت در ثانيه و تاخير زير يک ميلي ثانيه براي مسافتهاي زير ۵۰ کيلومتر در باند ۵ گيگاهرتز با قيمت و کارايي ايده آل براي صنايع پيشرو و شرکتهای توزیع کننده اینترنت می باشد.

از این رادیو در پروژه های برد کوتاه و بلند و همجنین ارتباطات نقطه به نقطه PTP و یا نقطه به چند نقطه PTMP به عنوان رادیوی کلاینت می توان استفاده نمود.
رادیوی میموسا C5C MIMOSA در ارتباطات PTP يک لينک با کارايي بسيار بالا با ظاهر مجتمع و با يک سوم قيمت لينکهاي بي سيم مشابه و قابلیت جایگزینی با فیبرنوری را ارائه می نماید.

رنج فرکانس عريض آن از فرکانس ( ۴٫۹ – ۶٫۴ ) گيگاهرتز مي تواند به شما کمک کند خارج از اسپکتروم بسيار شلوغ باند ۵ گيگاهرتز در جاهايي که مقررات اجازه مي دهد از اين راديو استفاده نماييد.
این راديو به عنوان کلاينت مي تواند در مسافتهاي طولاني تر در ارتباطات يک به چند نقطه PTMP با غلبه بر موانعي چون شاخ و برگ و درختان به A5 و یا A5C متصل گردد. رادیوی C5C دارای قابلیت سنکرون سازی GPS می باشد که می تواند از طریق آن برای بهبود کنترل زمانبندی برای بالا بردن پهنای باند و ظرفیت لینک استفاده می کند.

ابعاد فیزیکی کم حجم و زيبا بوده و این امکان را به میموسا C5C می دهد که بر روی هر نوع لوله و یا براکت متصل گردد. رادیو MIMOSA C5C داراي بدنه مطابق با استاندارد IP55 بوده فلذا از مقاومت بالایی در برابر عوامل طبيعي برخوردار می باشد.
رادیو وایرلس میموسا Mimosa C5C دارای یک پورت اترنت ۱۰/۱۰۰/۱۰۰۰ و دو خروجی RP-SMA است برای اتصال به آنتن های مورد نیاز شما.

این رادیو در فرکانس ۴۹۰۰-۶۲۰۰ MHz برای ارتباطات Point to multi point و فرکانس ۴۹۰۰-۶۴۰۰ MHz برای ارتباطات Point to Point کار می کند و

می تواند تا ۷۰۰Mbps را تبادل نماید. در این رادیو مادولاسیون ۲×۲:۲ MIMO OFDM up to 256QAM مورد استفاده قرار می گیرد و عرض باند ۲۰/۴۰/۸۰ MHz channels در اختیار شما قرار دارد تا توانایی تبادل حجم اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار دهد .

توان خروجی رادیو به میزان ۲۷ Dbm و یا ۵۰۰ میلی وات در نظر گرفته شده است.

مشخصات

تعداد پورت اترنت 10/100/1000
۱ پورت
پورت (SFP)
۱ پورت
استاندارد وایرلس
802.11a/n/ac
سرعت انتقال اطلاعات در فرکانس 5
700 Mbps
پورت POE ورودی
دارد
توان خروجی ( TX Power )
27 Dbm
فرکانس
4.9 – 6.2 Ghz
Connector
دو کانکتور RP-SMA
نظر خودتان را بنویسد