وایرلس میکروتیک ( Wireless Wire ( RBwAPG-60ad kit

وایرلس میکروتیک Wireless Wire

Wireless Wire بهره گیری از دو دستگاه برای برقراری ارتباط بیسیم در فرکانس 60 گیگاهرتز با حداکثر نرخ 1 گیگابیت بصورت Full Duplex

لطفا قبل از ثبت سفارش جهت اطلاع از موجودی و قیمت روز تماس حاصل فرمائید.

وضعیت کالا: موجود در انبار
۱۵,۴۹۰,۰۰۰ تومان

RBwAPG-60ad Kit با نام تجاری Wireless Wire یک پکیج استثنایی و بینظیر در تبادل اطلاعات بیسیم با ظرفیت بالا میباشد که کمپانی میکروتیک آن را به بازار عرضه کرده است , Wirless Wire یک راه حل بسیار ارزان و ایده آل برای تبادل اطلاعات با سرعت و کیفیت فیبر بصورت بیسیم میباشد، این دستگاه از قبل توسط کارشناسان کمپانی میکروتیک کانفیگ شده است و بهره گیری از آن کافی است کابل گیگابیت خود را به پورت اترنت دستگاه متصل نمائید و تا حداکثر 100 متر آن طرف تر از طریق دستگاه دیگر به شکل بیسیم بر روی فرکانس 60 گیگاهرتز دریافت نمائید. 

همانطور که قبل تر اشاره کردیم این دستگاه بصورت کانفیگ پیش فرض به بازار عرضه شده است و برای استفاده از این محصول شما میتوانید دو دستگاه را روشن نمائید و روبروی یکدیگر حداکثر تا فاصله 100 متر قرار دهید و یک ارتباط بیسیم با حداکثر نرخ تبادل اطلاعات 1 گیگابیت بر ثانیه بصورت Full Duplex را دریافت نمائید بدون آنکه بخواهید برای این مسیر کابل کشی انجام دهید . نام این محصول نیز به همین منظور Wirless Wire نامگذاری شده است. 

Wireless Wire در حقیقت یک ارتباط بیسیم با استفاده از الگوریتم رمزنگاری AES در فرکانس 60GHz را برقرار مینماید و همین امر سبب میشود تا آلودگی های نویزی رایج در سایر فرکانس ها در این ارتباط تاثیر نگذارد و شما بتوانید یک ارتباط ایده آل , امن و رویایی در فاصله 100 متری را تجربه نمائید . این محصول بصورت کاملا ضد آب میباشد و محتویات بسته آن شامل دو دستگاه wAP60G میباشد که بصورت پیش فرض تنظیم شده است . همچنین یک کیت قابل نصب بر روی دیوار , 2 عدد بست کمربندی فلزی و پلاستیکی و دو عدد پایه میباشد که به راحتی میتوانید با استفاده از این ابزار ها از این محصول هم در محیط های داخلی و بیرونی استفاده نمائید.  

از دیگر خصوصیات برجسته در این محصول میتوان به بهره گیری از 1 پورت گیگابیت اترنت در هر یک از دستگاه ها , قیمت کاملا مقرون به صرفه نسبت به کابل کشی فیبر  , زاویه پوشش 60 درجه , استاندارد بیسیم 802.11ad , ابعاد 185x185x30 mm , سطح دسترسی L3 , حداکثر قدرت مصرف 5W , قابلیت روشن نمودن دستگاه از طریق پورت اترنت محصول با استفاده از دستگاه دیگر مانند Switch POE ها که از استاندارد 802.3af/at پشتیبانی مینمایند , بهره گیری از استاندارد های بین المللی FCC , CE , ROHS و کار در دمای 40- تا 79+درجه سانتی گراد اشاره کرد. 

مشخصات

تعداد هسته پردازنده
۴ هسته ای
فرکانس پردازنده
۷۱۶ مگاهرتز
حافظه Ram
256 MB
تعداد پورت اترنت 10/100/1000
۱ پورت
حافظه Flash
16 MB
پورت POE ورودی
دارد
سیستم عامل
RouterOS
درجه لایسنس
۳
ابعاد
185x85x30mm
نظر خودتان را بنویسد