سالید دیش کنبوتونگ Kenbotong TDJ-5158P6ACx2

سالید دیش کنبوتونگ TDJ-5158P6ACx2

توان آنتن 28.5dBi | فرکانس 5150 الی 5850 مگاهرتز | نوع آنتن دو قطبی | قطر آنتن 60 سانتی متر | پایه سبک

لطفا قبل از ثبت سفارش جهت اطلاع از موجودی و قیمت روز تماس حاصل فرمائید.

وضعیت کالا: موجود در انبار
۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان

TDJ-5158P6ACx2 نوعی آنتن سالید دیش و بدون اغراق سبکترین آنتن 28.5dBi در دنیا میباشد که کمپانی کنبوتونگ آن را به بازار عرضه کرده است, این آنتن از پوشش سیگنالی بینظیر و کیفیت بالا بهره میبرد و جهت ارتباط بیسیم ISP ها و همچنین ارتباط های PTP ,PTMP مناسب میباشد. TDJ-5158P6ACx2 برای کار در باند فرکانس 5.1 - 5.8 گیگاهرتز آماده شده است و توان آنتن 28.5dBi با زاویه پوشش 5 درجه میباشد, با توجه به ساختار دو قطبی در این آنتن انتشار امواج بصورت افقی و عمودی همزمان انجام میگردد.

وجه تمایز این آنتن سبک بودن آن میباشد به طوری که این آنتن به همراه متعلقات تنها 3 کیلوگرم وزن دارد, همچنین بکارگیری فناوری نانو در ساخت آن از دیگر وجه تمایز این آنتن میباشد, انگیزه ی اصلی بسیاری از کمپانی ها برای استفاده از فناوری نانو در وسایل بیسیم عبارت است از ( استفاده از پهنای بیشتری از طیف RF, بهبود عملکرد پائین تر قطعات RF در مقایسه با قطعات الکترونیک دیجیتال,  تقاضا برای دستگاه های کم مصرف تر و ارزان تر و ... ) میباشد, این محصول برای کار در استاندارد IEEE802.11 a/n v2 آماده شده است و حداکثر نرخ تبادل اطلاعات آنتن در صورت اتصال اکسس پوینت تا 300 مگابیت در ثانیه میباشد.

با توجه به ساختار دو قطبی در آنتن TDJ-5158P6ACx2 آن را میتوانید به انواع رادیو مانند (NetMetal ,BaseBox ,NetBox در کمپانی میکروتیک) و (Rocket , airFiber 5x در کمپانی یوبیکیوتی ) متصل نمائید, همچنین شما میتوانید انواع رادیو در فرکانس 5 گیگاهرتز را به این آنتن متصل نمائید و در ارتباط های نقطه به نقطه تا مسافت 30 کیلومتر بهره گیری نمائید, لازم به ذکر است مسافت اعلام شده بسته به عوامل مختلف مانند ( دید مستقیم, آلودگی فرکانسی محیط و شرایط آب و هوائی ) شامل نوسان خواهد بود. ساختار آنتن TDJ-5158P6ACx2 دو قطبی میباشد, آنتن های Dual قابلیت ارسال و دریافت در دو حالت عمودی و افقی بصورت همزمان را دارا میباشد و به شکل MIMO عمل مینماید و درنتیجه پهنای باند و کیفیت ارتباط تقریبا دو برابر بیشتر از حالت Single خواهد بود. 

 

از دیگر خصوصیات برجسته در این آنتن میتوان به وزن 3 کیلوگرم همراه با متعلقات, جنس بدنه از آلیاژ آلومینیوم سبک و سخت, پوشش آنتن با استفاده از رنگ دو پوششه UV, کانکتور خروجی 2 عدد Ntype Female, قطر آنتن 60 سانتی متر, دارا بودن استاندارد منطبق بودن با محیط زیست, تائیدیه های فنی از سازمان های داخلی و جهانی, فراهم بودن وسایل نصب شامل دستکش , اچار در داخل کارتن  و ... اشاره نمود. لازم به ذکر است محصول با پارت نامبر TDJ-5158P6ACx2 از لحاظ توان آنتن مشابه محصول TDJ-5158P6Ax2 میباشد و تفاوت اصلی این دو آنتن سبک و سنگین بودن پایه نگاه دارنده آن میباشد. 

مشخصات

توان آنتن بر حسب dBi
28.5 dbi
زاویه تابش افقی و عمودی
5.0°
ساختار آنتن
دو قطبی ( عمودی و افقی)
Connector
2 کانکتر N-Female
نظر خودتان را بنویسد