مودم 4G همراه آلکاتل Alcatel Linkzone MW40v

مودم 4G همراه آلکاتل Linkzone MW40v

ورودی microUSB جهت شارژ باتری | دکمه پاور برای خاموش و روشن کردن مودم | درگاه سیمکارت میکرو | خشاب کارت حافظه با امکان پشتیبانی از ظرفیتی برابر با 32 گیگابایت جهت اشتراک گذاری فایل ها از طریق وایفای

لطفا قبل از ثبت سفارش جهت اطلاع از موجودی و قیمت روز تماس حاصل فرمائید.

وضعیت کالا: موجود در انبار
۹۹۰,۰۰۰ تومان

شرکت ارتباطاتی TCL، با جای گرفتن در میان 10 برند برتر تولید گوشی تلفن همراه در سه ماهه نخست سال 2017، توانست توجه مصرف کنندگان از سراسر دنیا را به خود جلب کند. برند آلکاتل (Alcatel)، مشتق شده از یکی از زیر مجموعه های TCL واقع در هنگ کنگ، به تولید و عرضه محصولات گوناگونی در حوزه دسترسی به اینترنت میپردازد. محصولات این برند موفق، هم اکنون به بیش از 160 کشور صادر میشوند.

در میان محصولات گوناگون این برند که شامل گوشی های هوشمند، تبلت ها و انواع مودم های همراه، وینگل و رومیزی میشود، مودم جیبی نسل چهارم Alcatel LINKZONE MW40V یکی از پرطرفدار ترین انواع مودم روتر های عرضه شده توسط این شرکت است.

مودم 4G همراه Alcatel LINKZONE MW40V را میتوان ترکیبی از طراحی ظاهری جذاب و بهره مندی از تکنولوژی روز دانست؛ بدین معنا که این مودم جیبی، با ضخامتی کمتر از 1.5 سانتی متر، به راحتی در جیب شما قرار میگیرد و بدون دغدغه، در هر مکان و هر زمان، تنها به کمک یک سیم کارت، اینترنت پرسرعت 4G را برای شما فراهم میسازد.

اینترنت پرسرعت فراهم شده توسط مودم نسل چهارم جیبی آلکاتل Alcatel LINKZONE MW40V به صورت همزمان، بدون افت کیفیت و سرعت، برای 15 کاربر قابل استفاده است.

نظر خودتان را بنویسد