وایرلس میکروتیک (DynaDish 6 (RBDynaDishG-6HnD

رادیو وایرلس میکروتیک مدل DynaDish 6

فرکانس 6GHz سری داینادیش | توان آنتن 25dBi | زاویه تابش 7.5 درجه | پورت گیگابیت اترنت | سطح دسترسی L4

لطفا قبل از ثبت سفارش جهت اطلاع از موجودی و قیمت روز تماس حاصل فرمائید.

وضعیت کالا: موجود در انبار
۱۴,۲۰۰,۰۰۰ تومان

RBDynaDishG-6HnD با نام تجاری DynaDish 6 اولین محصول کمپانی میکروتیک در سری داینا دیش میباشد که برای کار در فرکانس 6 گیگاهرتز برای کار در ارتباط های طولانی عرضه شده است و صرفا برای دارندگان مجوز استفاده از این فرکانس بصورت پیش سفارش طراحی و تولید میشود. در طراحی ظاهری DynaDish 6 به طور کامل از محصول موفق DynaDish 5 الگو برداری شده است و همانند آن محصول از ساختار یکپارچه رادیو و آنتن بهره میبرد و قدرت گیرندگی آنتن این رادیو 25dBi با ساختار دو قطبی میباشد، داینا دیش 6 برای کار در فرکانس 6GHz (باند 5900-6400 مگاهرتز) و استاندارد بیسیم 802.11a/n آماده شده است. با توجه به سطح دسترسی تعیین شده L4 از این رادیو میتوانید به عنوان بخش مرکزی شبکه در ارتباط های PTMP (یک نقطه به چند نقطه) بهره گیری نمائید. همچنین در صورت نیاز از این رادیو میتوانید در ارتباط های PTP (نقطه به نقطه) و یا به عنوان CPE ( تجهیزات سمت کاربر در ارتباط های یک نقطه به چند نقطه) استفاده نمائید.

DynaDish 6 از لحاظ سخت افزاری شامل 1 پورت گیگابیت اترنت، پردازنده 600 مگاهرتز ، مقدار ذخیره گاه حافظه 64 مگابایت و کارت وایرلس داخلی با توان خروجی 1000 میلی وات میباشد. این دستگاه همچنین با پروتکل امنیتی Nv2 , Nstreme سازگار شده است تا حداکثر فاصله ممکن و حداکثر نرخ انتقال داده را برای یک ارتباط امن و ایده آل تامین نماید. قیمت ارزان و قابلیت کار در فرکانس 6 گیگاهرتز در این رادیو به شما این امکان را میدهد تا با غلبه بر آلودگی فرکانسی که عموما در فرکانس 5 گیگاهرتز میباشد یک ارتباط امن و با کیفیت بدون تداخل های فرکانسی را تا فواصل 25 کیلومتر در حالت PTP (نقطه به نقطه) تجربه نمائید.

از دیگر خصوصیات برجسته در این محصول میتوان به زاویه تابش 7.7 درجه در حالت عمودی و 7.5 درجه در حالت افقی، ابعاد 404X175 mm، حداکثر قدرت مصرف 10W، بهره گیری از استاندارد های جهانی FCC ،CE ،ROHS، قابلیت کار در دمای 30- تا 80+درجه سانتی گراد و طراحی ناهمگون در آنتن و قرار گرفتن کاور در جلوی رادیو اشاره نمود که سبب پایدار بودن ارتباط در محیط های باد خیز و شرایط مختلف جوی خواهد شد اشاره نمود . همچنین در صورتی که شما در نصب و جانمائی این محصول با مشکل مواجه هستید میتوانید از پایه های دیواری quickMount و quickMount pro بهره گیری نمائید.

توضیحات تکمیلی رادیو وایرلس میکروتیک DynaDish 6

مشخصات

تعداد هسته پردازنده
تک هسته ای
فرکانس پردازنده
۶۰۰ مگاهرتز
حافظه Ram
64 MB
تعداد پورت اترنت 10/100/1000
۱ پورت
مدل چیپ وایرلس
AR9344
استاندارد وایرلس
802.11a/n
ابعاد
Ø 404 mm
پورت POE ورودی
دارد
سیستم عامل
RouterOS
درجه لایسنس
۴
قدرت آنتن DBI
۲۵
حافظه Flash
16 MB
فرکانس
6 GHz
تعداد Chain
۲
نظر های موجود
رادیو وایرلس میکروتیک مدل DynaDish 6
در
تو باند ۶ از این قویتر نیست عالیه.
0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد