کابل شبکه Cat 6 SFTP نگزنس

کابل شبکه نگزنس Cat6 SFTP CCA (متری)

شرکت سازنده: نگزنس | نوع کابل: SFTP | طبقه بندی: Cat 6 | جنس مغزی: CCA

لطفا قبل از ثبت سفارش جهت اطلاع از موجودی و قیمت روز تماس حاصل فرمائید.

وضعیت کالا: موجود در انبار
۱۳,۰۰۰ تومان

کابل شبکه نگزنس Cat6 SFTP CCA جز کابل های Twisted Pair یا زوج به هم تابیده محسوب می‌شود. شرکت نگزنس از بزرگترین تولید کنندگان انواع کابل در جهان است و محصولات خود را به اکثر کشورهای جهان صادر می کند. 

این کابل شبکه دارای استاندارد Cat6 است که می‌تواند سرعت فوق العاده 10 گیگابیت بر ثانیه را تا فاصله 55 متری و سرعت 1 گیگابیت بر ثانیه را تا فاصله 100 متری پشتیبانی می‌کند. پهنای باند کابل های شبکه از این نوع برابر 250 مگاهرتز است.

این کابل شبکه از نوع SFTP یا به صورت دقیق تر SF/UTP است، بدین معنی که به دور زوج های به هم تابیده آن، یک لایه شیلد بافته شده و یک لایه فویل قرار دارد. بنابراین کابل SFTP نگزنس بیشتر مناسب استفاده در تجهیزات شبکه SFTP و FTP است. استفاده از شیلد در این کابل باعث می شود که به خوبی توانایی حذف نویز و تداخل الکترومغناطیسی (EMI) را داشته باشد. این کابل از نظر حذف نویز و تداخل الکترومغناطیسی از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است.

روکش این محصول از جنس PVC است که مقاومت بسیار خوبی نسبت به آتش سوزی دارد و از خوردگی و پوسیدگی کابل جلوگیری می‌کند. با وجود مزایایی که روکش های با جنس LSZH نسبت به PVC دارند، اما قیمت کابل های با روکش PVC کمتر است.

این کابل از نوع CCA است بدین معنی که مغزی آن از آلومینیوم است و روی آن روکشی از مس قرار دارد. کابل های CCA نسبت به کابل های تمام مس، از کیفیت پایین تری برخوردار هستند. کابل هایی با این جنس مغزی برای شبکه های کوچک و خانگی کاربرد دارند و برای انتقال اطلاعات در مسافت های کوتاه مورد استفاده قرار می گیرند.

کابل شبکه نگزنس Cat6 SFTP در رنگ نارنجی عرضه می شود. بسته بندی این کابل از نوع حلقه های چوبی است و هر رول آن 500 متر طول دارد.

بهتر است که از این کابل در شبکه هایی استفاده شود که از تجهیزات شبکه نگزنس بهره می برند، زیرا بیشترین سازگاری را با تجهیزات نگزنس دارد. البته در صورت استفاده کردن از آن در سایر شبکه ها نیز مشکلی به وجود نخواهد آمد.

مشخصات

نوع کابل
SFTP
طبقه بندی
Cat 6
جنس مغزی
CCA
نظر خودتان را بنویسد