کارت گرافیک ایکس اف ایکس مدل XFX AMD Radeon RX 590 GME

کارت گرافیک ایکس اف ایکس XFX AMD Radeon RX 590 GME

مدل تراشه: AMD | ظرفیت حافظه: 8 گیگابایت | نوع حافظه: GDDR5 | تعداد مانیتور قابل اتصال: 5 عدد | تعداد پورت: سه عدد DisplayPort، یک عدد DVI، یک عدد HDMI

لطفا قبل از ثبت سفارش جهت اطلاع از موجودی و قیمت روز تماس حاصل فرمائید.

وضعیت کالا: موجود در انبار
۲۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان

معرفی کارت گرافیک XFX AMD RADEON RX 590 GME

کارت گرافیک XFX AMD Radeon RX 590 GME در ابعاد ۲۷۵*۱۰۵*۴۲ میلیمتر و وزن ۹۱۰ گرم می باشد. این کارت گرافیک از تراشه AMD سری Radeon RX 590 با هسته های پردازشی ۲۳۰۴ واحدی و فرکانس هسته ۱۴۴۰ مگاهرتز بهره می برد و دارای یک حافظه ۸ گیگابایتی از نوع GDDR5 می باشد و از باس رابط ۲۵۶ بیت بهره می برد.

کارت گرافیک ایکس اف ایکس مدل RX590 GME رابط اتصال PCI Express 3.0 را به کار گرفته است و خروجی تصویر یک پورت HDMI و DVI و سه پورت Display با رزولوشن  ۷‎۶۸۰×۴۳۲۰@۶۰Hz پیکسل می باشد و از اتصال حداکثر ۵ مانیتور پشتیبانی می کند. فضای نصب مورد نیاز برای این کارت گرافیک دو اسلات می باشد.

این کارت گرافیک از یک سوکت برق ۸ پین PCI-E استفاده می کند و حداقل منبع تغذیه مورد نیاز برای آن ۵۰۰ وات است.

سیستم خنک کننده

سیستم خنک کننده این کارت گرافیک گیمینگ حرفه ای شامل هیت سینک و پایپ و فن است. از تعداد سه فن برای خنک کردن استفاده شده است، که در حجم کاری پایین فن ها خاموش می شوند تا از سر و صدای زیادی جلوگیری کند.

قابلیت ماینینگ کارت گرافیک XFX AMD Radeon RX 590 GME

ماینینگ یا استخراج ارزهای دیجیتالی به قدری محبوب شده که بازار کارت‌های گرافیک تب و تاب خاصی پیدا کرده است. کارت گرافیک RX 590 GME یکی از به صرفه ترین و قدرتمند ترین کارت گرافیک های موجود در بازار می باشد و جهت استخراج و ماینینگ کردن ارز دیجیتال به کار برده می شود.

نظر خودتان را بنویسد