گیت وی ۴ پورت FXS گرند استریم مدل HT814

گیت وی ۴ پورت FXS گرنداستریم HT814

مبدل آنالوگ برای تبدیل داخلی SIP به خط آنالوگ معمولی | سازگاری کامل با تمام سرور های ویپ و IP-PBX سیپ ساپورت | ۴ پورت FXS خروجی ۴ خط آنالوگ

لطفا قبل از ثبت سفارش جهت اطلاع از موجودی و قیمت روز تماس حاصل فرمائید.

وضعیت کالا: موجود در انبار
۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان
حداقل تعداد سفارش این کالا 100 می باشد.

گیت وی های FXS برای تبدیل داخلی سیپ به سیگنال تلفن آنالوگ مورد استفاده قرار میگیرند. و شما از خروجی های آنالوگ این گیت وی میتوانید برای اتصال تلفن بیسیم معمولی، دستگاه پوز، دستگاه فکس و یا یک تلفن آنالوگ معمولی استفاده کنید. در واقع کار این دستگاه گرفتن داخلی سیپ به عنوان ورودی و دادن خروجی تلفن آنالوگ میباشد از این رو به آنها مبدهای تلفن آنالوگ (ATA) هم گفته میشود. معمولا سیپ سرور ها و یا IP PBX ها (دستگاه های سانترال تمام آی پی) فقط داخلی سیپ میدهند (چون داخلی سیپ یک ماهیت نرم افزاری دارد) یا اینکه تعداد داخلی های آنالوگ محدودی دارند از این رو ما برای گرفتن داخلی آنالوگ از سافت سوئیچ ها و سانترال های IP نیاز به تجیهیزات گیت وی FXS داریم. همچنین از گیت وی های FXS در کنار گیت وی های FXO برای انتقال خط تلفن استفاده میشود.

مزایا گیت وی FXS گرند استریم مدل HT814

گیت وی های گرند استریم به خاطر کیفیت بالا پایداری و سازگاری با خطوط مخابراتی ایران و نهایتا قیمت مناسب، همواره جزء انتخاب های اول اهل فن بوده است. گیت وی FXS814 بهینه شده مدل HT704 میباشد و از سرعت و کارایی بالاتری برخوردار است .ضمنا شما میتوانید با استفاده از یک کابل استاندارد یک داخلی آنالوگ را تا فاصله یک کیلومتری از گیت وی هم مورد بهره برداری قرار دهید.

اطلاعات تکمیلی گیت وی ۴ پورت FXS گرنداستریم HT814

مشخصات

تعداد پورت RJ11
4 پورت FXS
تعداد پورت اترنت 10/100/1000
۲ پورت
نظر خودتان را بنویسد