آی پی فون گرنداستریم GXP1760W

آی پی فون گرند استریم GXP1760W

پشتیبانی از ۳ اکانت سیپ ۴ کلید قابل برنامه ریزی امکان کنفرانس ۵ نفره درگاه USB جهت انتقال دیتا دارای قابلیت Wifi برای اتصال بیسیم به شبکه

لطفا قبل از ثبت سفارش جهت اطلاع از موجودی و قیمت روز تماس حاصل فرمائید.

وضعیت کالا: موجود در انبار
۲,۸۰۰,۰۰۰ تومان
حداقل تعداد سفارش این کالا 100 می باشد.
  • دارای ۶ دکمه لاین و امکان تعریف ۶ خط
  • پشتیبانی از ۳ اکانت سیپ
  • ۴ کلید قابل برنامه ریزی
  • امکان کنفرانس ۵ نفره
  • درگاه USB جهت انتقال دیتا
  • دارای قابلیت Wifi برای اتصال بیسیم به شبکه
  • صدای تمام HD روی گوشی و اسپیکر
  •  اسپیکرفون دو طرفه همراه با اکو کنسلر
  • قابلیت اتصال هدست RJ9
  • امکان تغذیه از طریق پورت شبکه

    گوشی تلفن تحت شبکه و رومیزی گرند استریم مدل GXP1760W را میتوان یک تلفن میان رده قدرتمند در نظر گرفت. این تلفن با ظاهری کلاسیک و زیبا دارای قابلیت های مناسبی جهت استفاده مدیران و افراد پر تماس میباشد. از قابلیت ویژه این تلفن میتوان به امکان اتصال بیسیم به شبکه نام برد.

    نقد و بررسی

    تلفن IP گرند استریم مدل GXP1760W دارای ۶ لاین میباشد و میتواند با ۶ تماس همزمان بیرونی و داخلی ارتباط برقرار نماید. گرند استریم ۶ کلید در اطراف LCD جهت مدیریت تماسها قرار داده است که با دو رنگ سبز و قرمز وضعیت تماس را مشخص مینماید.

    اکانت و کنفرانس

    کاربران میتوانند یک کنفرانس ۵ نفره را با این تلفن تجربه و از کیفیت تماس و صدای HD  این کنفرانس لذت ببرند. حافظه دفترچه تلفن این تلفن تا ۲۰۰۰ کاربر و ۵۰۰ تماس میتواند نگه داری کند که بسیار مناسب و کافی میباشد.

    تعداد اکانت های سیپ موجود ۳ اکانت میباشد که امکان رجیستر شدن همزمان با ۳ سرور  SIP جداگانه را دارد. پس میتوان گفت که این مدل امکان رجیستر شدن با سیپ سرور های دیگر مانند الستیکس, یو سی ام های  گرند استریم, انواع مرکز تلفن IP-PBX و Freepbx … را به شکل همزمان دارد.

    کلید ها و صفحه نمایش

    تلفن  ویپ GXP1760W گرنداستریم از یک LCD به ابعاد ۳.۳ اینچ با وضوح ۲۰۰*۸۰ جهت نمایش منوها و تماسها بهره میبرد. در قسمت پایین این صفحه تعداد ۴ کلید قرار گرفته که کاربر میتواند آنها را به میل و نیاز خود برنامه ریزی نماید و کاربری کلیدها را تغییر دهد.

    امکانات ارتباطی بیسیم و باسیم Grandstream GXP1760W

    بر روی تلفن  گرند استریم مدل GXP1760W پورت شبکه ۱۰/۱۰۰ که دارای قابلیت POE میباشد، قرار داده شده است. لازم به ذکر است قابلیت POE جهت تامین برق مورد نیاز تلفن از بستر شبکه میباشد و در صورت استفاده از POE باید تجهیزات شبکه مانند سوییچ  هم این قابلیت را پشتیبانی نمایند. قابلیت WiFi را میتوان از مهمترین آپشن های این تلفن دانست که امکان اتصال از طریق وای فای را در دو باند ۲.۴GHz و ۵GHz با استاندارد ۸۰۲.۱۱a/b/n/g/ac به تجهیزات شبکه مانند اکسس پوینت ها و روتربردها، فراهم میکند. تلفن GXP1760W گرنداستریم را میتوان به عنوان ارزانترین و باصرفه ترین تلفن رومیزی با قابلیت اتصال بیسیم به شبکه در بازار معرفی کرد. تفاوت عمده این تلفن با تلفن GXP1760 معمولی در همین آپشن WIFI میباشد. در واقع حرف W آخر مدل نماد آپشن وای فای میباشد.

    مانند تلفن های دیگر گرنداستریم مدل GXP1760W  هم از قابلیت کاربردی Zero-Config بهره میبرد که در شبکه های بزرگ بسیار کارامد میباشد. این قابلیت در صورتی که از مرکز تلفن و سانترال های UCM گرند استریم استفاده نمایید کار آمد خواهد بود. بدین صورت که در این یو سی ام ها اکانت های خود را تعریف و فقط با اتصال کابل شبکه به گوشی های ویپ گرنداستریم تنظیمات را دریافت و با اکانت تعیین شده رجیستر میشود.

    امنیت

    تلفن GXP1760W دارای فناوری پیشرفته رمزگذاری امنیتی (SRTP و TLS) است که وظیفه رمزنگاری و امنیت تماسها و اکانتها بر روی شبکه برعهده دارد. به این ترتیب شما میتواند با امنیت کامل و کیفیت بالا یک تماس شفاف در بستر شبکه داشته باشید.

    درگاه های ارتباطی USB جهت انتفال دیتا و درگاه RJ9 جهت اتصال هدست در قسمت پشت تلفن جا گرفته است. یک صفحه نمایش بزرگ با نور پشت ضمینه و ۵ خطی حس یک تلفن مدریتی و شیک را میدهد.

مشخصات

خطوط (Line)
۶ دکمه لاین
اکانت SIP
۳ اکانت
نمایشگر
دارد
دفترچه تلفن
دارد
کنفرانس
کنفرانس ۵ طرفه
قابلیت انتقال تماس
دارد
اسپیکر
دارد
کیفیت صدا HD
دارد
DND (Do Not Disturb)
دارد
قطع صدای اپراتور (Mute)
دارد
ضبط مکالمه
دارد
POE
دارد
نمایش شماره تماس گیرنده
دارد
پورت شبکه
دارد
پورت USB
دارد
پورت SD-Card
ندارد
امکان اتصال از طریق وای فای
دو باند ۲.۴GHz و ۵GHz با استاندارد ۸۰۲.۱۱a/b/n/g/ac
تعداد پورت اترنت 10/100
۲ پورت
نظر خودتان را بنویسد