روتر سیسکو 3825

روتر سیسکو 3825

پشتیبانی از ماجولهای E3 | شتیبانی از چهار کارت پرسرعت WAN | پشتیبانی از بیش از 90 ماجول مختلف | دارای دو پورت گیگا بیت اترنت 10/100/1000 | پشتیبانی از سوئیچینگ لایه دو با استفاده از یک ماجول انتخابی (یک ماجول NM است) | پشتیبانی از 2000 تونل VPN با استفاده از ماجول درونی (ماجول از نوع AIM ) | قابلیت استفاده به عنوان فایروال stateful (با بهره گیری از ویژگهای IOS)

(اختیاری)
(اختیاری)

لطفا قبل از ثبت سفارش جهت اطلاع از موجودی و قیمت روز تماس حاصل فرمائید.

وضعیت کالا: موجود در انبار
۳,۷۰۰,۰۰۰ تومان

بررسی مشخصات و ویژگی‌های روتر ۳۸۲۵ Cisco

روتر ۳۸۲۵ Cisco یکی از روتر‌های بسیار قدرتمند با قابلیت پیدازشی بسیار بالا می‌باشد . این روتر یکی از روتر‌های پر قدرت سری ISR (مخفف عبارت Integrated Services Routers) بوده که با توجه به قدرت سخت‌افزاری و قابلیت‌هایی که دارد می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌‌ها برای سازمان‌های بزرگ که بار ترافیکی بالایی دارند باشید، چرا که همانطور که می‌دانید روتر‌ها معمولا برای مسیریابی و ارائه بسیاری از سرویس‌های مختلف در لبه شبکه سازمان‌ها قرار می‌گیرند، به همین دلیل روتر انتخاب شده برای شبکه سازمان باید بتواند بار ترافیکی که دریافت می‌کند را به سادگی پردازش و مدیریت کند.

یکی دیگر از قابلیت‌ها و امکانات روتر ۳۸۲۵ که باعث می‌شود تا بسیاری از کارشناسان این روتر را برای پیاده‌سازی سناریو‌های خود مورد استفاده قرار دهد قابلیت‌های VOIP این روتر می‌باشد . همانطور که می‌دانید بسیاری از روتر‌های سیسکو از قابلیت CME که یک مرکز تلفن قدرتمند و پرکاربرد می‌باشد پشتیبانی می‌کنند که علاوه بر قابلیت سیستم تلفنی می‌تواند نقش یک Voice Gateway تمام عیار را نیز برای ما بازی کنند که روتر ۳۸۲۵ به توجه به ظرفیتی که دارد می‌تواند در این زمینه نیز یکی از بهترین گزینه‌های کارشناسان باشد.

چرا کارشناسان شبکه و VOIP خرید روتر ۳۸۲۵ سیسکو را پیشنهاد می‌کنند؟

با توجه به مطالبی که مطرح کردیم می‌توان گفت یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث می‌شود خرید روتر ۳۸۲۵ سیسکو همچنان ادامه داشته باشید این است که این روتر علاوه بر قابلیت‌ها و امکانات بی‌نظیری که دارد از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار می‌باشد. به عنوان مثال با توجه به ظرفیت‌های این روتر ما می‌توانیم از آن به عنوان یک Voice Gateway با ظرفیت بسیار بالا به جای گیتوی‌های متداول استفاده کنیم که این امر میزان هزینه راه‌اندازی مرکز تلفن ویپ را به میزان چشمگیری کاهش می‌دهد.

مشخصات

تعداد پورت اترنت 10/100
۲ پورت
پورت AUX RJ-45
۱ پورت
حافظه Ram
512 Mb
نظر خودتان را بنویسد