رک اچ پی آسیا ایستاده 42 یونیت عمق 100 HPA

رک اچ پی آسیا ایستاده 42 یونیت عمق 100 HPA

42 یونیت | عمق 100 سانت | عرض 60 سانت |

لطفا قبل از ثبت سفارش جهت اطلاع از موجودی و قیمت روز تماس حاصل فرمائید.

وضعیت کالا: موجود در انبار
۶,۵۰۰,۰۰۰ تومان
  • بررسی رک ایستاده 42 یونیت HPA – اچ پی آسیا عمق 100

    رک ایستاده 42 یونیت HPA – اچ پی آسیا عمق 100 از سری رک‌های شبکه شرکت ایرانی اچ پی آسیا، که یکی از تولید‌کنندگان بزرگ رک دیواری، رک ایستاده و هم چنین متعلقات رک است. شرکت HPA رک‌های ایستاده خود را در شش رده 17 الی 47 یونیت و با عمق‌‎های دیگر 60 و 80 تولید می‌کند. این رک در بین رک‌های سایز بزرگ اچ پی آسیا قرار می‌گیرد و برای شبکه‌های بزرگ توصیه می‌شود.

    این رک شبکه دارای یک درب جلویی فریم‌دار با فریم‌های فلزی است که از شیشه‌های نشکن و ضد خش سکوریت ساخته شده است و دارای یک قفل سوئیچی است. همچنین دارای یک درب پشتی قفل‌دار و دو پنل جانبی است که از بغل باز می‌شوند و همگی دارای قفل سوییچی می‌باشند. به این ترتیب می‌توان از هر 4 جهت به تجهیزات شبکه نصب شده در رک دسترسی داشت.

    بر روی این رک 42 یونیت قابلیت نصب فن وجود دارد. همچنین دارای یک دریچه به ابعاد 30×30 سانتی‌متر (علاوه بر دریچه ورود کابل) در کف است که امکان استفاده چند منظوره برای عبور کابل‌های بیشتر، نصب فیلتر یا نصب یونیت فن (جهت تهویه بیشتر) را فراهم می‌کند. علاوه بر قابلیت نصب یونیت فن در کف و سقف، درب‌های جلو و عقب آن مشبک هستند تا خنک سازی رک بهتر انجام شود. این رک ایستاده همچنین دارای آداپتور است که بر روی آن‌ها نشانگرهای ارتفاع قرار دارد. این نشانگرها سبب نصب آسان تجهیزات و متعلقات در داخل رک می‌شوند.

    رنگ بدنه‌ی این رک HPA مشکی الکترواستاتیک سمباده‌ای ضدخش است. از دیگر ویژگی‌های خوب آن می‌توانیم به داشتن 4 عدد چرخ قفل‌دار جهت جابه جایی و چرخش آسان  اشاره کنیم. همچنین قابلیت نصب پایه‌های ثابت را نیز دارد. همراه این رک یک ست 20 عددی پیچ و مهره و داکت نگهدارنده کابل هم قرار دارد.

نظر خودتان را بنویسد