سوئیچ سیسکو WS-C2950T-48-SI

سوئیچ سیسکو WS-C2950T-48-SI

سوئیچ سیسکو 2950 از سوئیچ های بسیار مورد استفاده در شبکه های کوچک و متوسط می باشد و با توجه به دارا بودن قابلیت های مورد نیاز در شبکه های لایه 2 و همچنین مدیریت و راه اندازی ساده و به نسبت راحت تر نسبت به سوئیچ های رده های بالاتر و همچنین قیمت مناسب بسیار مورد توجه می باشد.

(اختیاری)
(اختیاری)

لطفا قبل از ثبت سفارش جهت اطلاع از موجودی و قیمت روز تماس حاصل فرمائید.

سوئیچ سیسکو WS-C2950T-48-SI از سوئیچ های بسیار مورد استفاده در شبکه های کوچک و متوسط می باشد و با توجه به دارا بودن قابلیت های مورد نیاز در شبکه های لایه 2 و همچنین مدیریت و راه اندازی ساده و به نسبت راحت تر نسبت به سوئیچ های رده های بالاتر و همچنین قیمت مناسب بسیار مورد توجه می باشد.

این سری از سوئیچ سیسکو دارای 48 پورت با پهنای باند 100Mbps می باشد و دو پورت Uplink موجود بر روی این سوئیچ سیسکو پهنای باند گیگابیت بر ثانیه به شکل کانکتورهای RJ45 می باشد.

در سری سوئیچ سیسکو خانواده 2950 در مفهوم ایمیج نرم افزاری وجود دارد.

یکی ایمیج استاندارد سوئیچ سیسکو (standard image) و دیگری ایمیج پیشرفته سوئیچ سیسکو (enhanced image).

ایمیج استاندارد سوئیچ سیسکو در لایه 2 و همانند سوئیچ های قدیمی کار می کند.

این مدل از ایمیج ها درایمیج استاندارد سوئیچ سیسکو ،درکی از پکتهای لایه 3و4 ندارند و فقط به هدرهای لایه اترنت توجه میکنند.

ایمیج پیشرفته سوئیچ سیسکو توان درک لایه 3 و 4 را دارند که به سوئیچ سیسکو این امکان را می دهد که توجه عمیقی به فریم ها برای شناسایی ترافیک ایجاد شده توسط کامپیوترها داشته باشند. باید توجه شود که درک لایه 3 و 4 توسط این نوع از ایمیج ها در سوئیچ سیسکو 2950 catalyst به معنی توانایی روتینگ در لایه 3 نیست بلکه این مدل از سوئیچ سیسکو امکان ویژگی هایی مانند QOS و ویژگی های امنیتی پیشرفته را فراهم می کند. ایمیج پیشرفته برای سوئیچ سیسکو که در شبکه های انتقالل صدا، تصویر و داده فعالیت می کنند، ضروری است چون این مدل از سوئیچ سیسکو می توانند ترافیک صدا و تصویر را شناسایی و آنها را براساس اولویت دسته بندی کنند.

اطلاعات تکمیلی سوئیچ سیسکو WS-C2950T-48-SI

مشخصات

سوئیچ لایه
لایه ۲
تعداد Unit اشغالی در Rack
۱ واحد
تعداد پورت اترنت 10/100
۴۸ پورت
تعداد پورت اترنت 10/100/1000
۲ پورت
پورت کنسول Rj-45
دارد
نظر خودتان را بنویسد