هارد سرور HP 900Gig SAS 15K 12G

هارد سرور HP 900Gig SAS 15K 12G

HP 900GB SAS 15K 12G SFF ۲.۵ اینچ | سرعت ۱۵۰۰۰ | سازگار با دستگاه های نسل G8/G9 |

لطفا قبل از ثبت سفارش جهت اطلاع از موجودی و قیمت روز تماس حاصل فرمائید.

وضعیت کالا: موجود در انبار
۷,۴۰۰,۰۰۰ تومان

هارد HP 900GB SAS 15K 12G SFF یکی از هاردهای ظرفیت پایین و مکانیکی شرکت HP برای سرور های مختلف است که بسیار پرکاربرد و پرتقاضا است. این هارد از نوع مکانیکی است و به همین خاطر به نسبت هاردهای  SSD سرعت به مراتب کمتری را به ما ارائه می کند. با این حال از این هارد سرور در اکثر سرورها، استوریج ها و رایانه‌ها استفاده می شود.

هارد HP 900GB SAS 15K 12G SFF دارای دیسک مغناطیسی و مکانیکی است. این دیسک با سرعت 15 هزار دور بر دقیقه کار می کند. عبارت 15 کی  در عنوان آن نشان دهنده سرعت چرخش این دیسک است.  نوع چرخش در این هارد به صورت دور ثابت است.

این هارد از دیسک های به ابعاد 2.5 اینج استفاده می کند.کددی های ساخته شده برای دستگاه از نوع G8 و G9 بوده و از نوع Small Form Factor یا SFF است. در این هارد درایو می تواند تا  900 گیگابایت را بدون هیچ مشکلی ذخیره سازی کرد.

برای اتصال هارد HP 900GB SAS 15K 12G SFF به شاسی و سایر قطعات سرور می تواند از رابط  s a s  یا  Stability Augmentation System استفاده کرد. این رابط ها  امکان انتقال اطلاعات سریع را به ما می دهند. سرعت ارتباط و انتقال داده در این هارد درایو به بهترین شکل ممکن صورت می گیرد که برای اکثر کارهای تجاری معمول خوب و بلکه زیاد هم هست.

این هارد درایو در شرایط نرمال در ظرف مدت کمی می تواند تمام ظرفیت  حافظه خود را خوانده یا نگارش کند.این هارد سرور با قابلیت و عملکردی مناسب بهترین گزینه برای دستگاه های شما می باشد.

مشخصات

ظرفیت
900 Gig
سرعت چرخش دیسک
15K
سرعت انتقال داده
12Gb/s
اندازه
2.5 اینچ
نظر خودتان را بنویسد