روتر بی‌سیم 300Mbps تی پی-لینک مدل TL-WR840N

روتر بی‌سیم 300Mbps تی پی-لینک TL-WR840N

تعداد پورت شبکه (LAN): چهار عدد | باند فرکانسی: 2.4 | استانداردها: IEEE 802.11n، IEEE 802.11g، IEEE 802.11b

لطفا قبل از ثبت سفارش جهت اطلاع از موجودی و قیمت روز تماس حاصل فرمائید.

وضعیت کالا: موجود در انبار
۵۵۰,۰۰۰ تومان

سوییچ ۵ پورت گیگابیتی مدل DGS-1005A:

سوییچ گیگابیتی DGS-1005A  یکی از محصولات سری جدید دی لینک برای مصارف خانگی و دفاتر کوچک (SOHO) است، که امکان بهره بردن از Green Technology، صرفه جویی در مصرف برق، کاهش دما و عمر طولانی تر محصولات را ، بدون قربانی کردن کارایی و عملکرد مناسب فراهم می سازد. آداپتور برق کارآمد، به حداقل رساندن مصرف از مواد مضر ( انطباق با استاندارد RoHS ) و بسته بندی قابل بازیافت، این سوییچ را به یک محصول دوست دار طبیعت  تبدیل میکند.

شبکه ای سریع و قابل اعتماد:

این سوییچ به کمک پورت های گیگابیتی خود برای دفتر شما شبکه ای سریع راه اندازی میکند. میتوانید از پورت های آن برای اتصال کامپیوترها و دیگر دستگاه های تحت شبکه استفاده کنید. همچنین از قابلیت QoS بهره میبرد که موجب می شود ترافیک را بر اساس میزان اهمیت اولویت بندی کند. این سوییچ کوچک و زیبا و سازگار با IPv6 در آینده نیز به خوبی نیازهای شما را پاسخگو خواهد بود.

صرفه جویی در مصرف انرژی:

سوییچ DGS-1005A به روش ها مختلف در مصرف انرژی صرفه جویی میکند. اگر لینک متصل به یک پورت برقرار نباشد و یا دستگاه متصل خاموش باشد٬ سوییچ به صورت خودکار برق آن پورت را قطع خواهد کرد. همین امر به صورت قابل توجهی مصرف را کاهش خواهد داد.

سازگار با محیط زیست:

این سوییچ با در نظر گرفتن محیط زیست طراحی شده است. از ویژگی های این سوییچ میتوان به سازگاری با استانداردهای سخت گیرانه CEC و MEPS همچنین Energy Star Level V اشاره کرد. کاهش میزان استفاده از مواد مضر بر اساس استاندارد RoHS و بسته بندی قابل بازیافت این سوییچ را واقعا دوست دار محیط زیست میکند.

مشخصات

پورت WAN
۱ پورت
تعداد آنتن
۲ آنتن
تعداد پورت اترنت 10/100
۴ پورت
قدرت آنتن DBI
3 Dbi
فرکانس
2.4 GHz
سرعت انتقال اطلاعات در فرکانس 2.4
300 Mbps
نظر خودتان را بنویسد