مودم مخابراتی تلبس مدل Tellabs CTU-S.V35

مودم مخابراتی تلبس CTU-S.V35

مودم مخابراتی تلبس CTU-S.V35 در یک کیس پلاستیکی جمع و جور قرار گرفته است و برای استفاده بر روی میز مناسب است .

لطفا قبل از ثبت سفارش جهت اطلاع از موجودی و قیمت روز تماس حاصل فرمائید.

وضعیت کالا: موجود در انبار
۴,۶۰۰,۰۰۰ تومان

مودم مخابراتی تلبس CTU-S.V35 یک (NTU (Network Terminating Unit است که از تکنولوژی ETSI مبتنی بر HDSL استفاده می کند. مودم مخابراتی پرسرعت CTU-S دارای نرخ داده های متقارن 4,544 کیلو بیت بر ثانیه و گزینه های منبع تغذیه AC و DC می باشد. CTU-S به سیستم دسترسی مدیریت شده 8100 تلبس با ماژول های HDSL واحدهای OMH-A و QMH متصل می شود و می توان از آن در 8140 Midi Node تلبس، نود پایه 8150 تلبس، سوئیچ دسترسی 8184 تلبس و سوئیچ دسترسی 8188 تلبس استفاده کرد.

مودم (Tellabs 8110 NTU (CTU-S توسط مدیر شبکه هوشمند 8000 تلبس پیکربندی، نظارت و کنترل می شود. این مودم نیازی به پیکربندی در محل نصب ندارد. علاوه بر این، یک ترمینال دستی VT100 می تواند به مودم تلبس (NTU 8110 (CTU-S وصل شود تا اطلاعات نظارت و وضعیت را بدست آورد.

 

مزایا و ویژگی های مودم مخابراتی تلبس CTU-S.V35 :

  • اپلیکیشن ها (Applications)

مودم های پر سرعت (Tellabs 8110 NTU (CTU-S برای دسترسی داده های سریالی مدیریتی، طراحی شده است و نصب آن سریع و آسان است . این مودم با رابط G.704 برای اتصال جایگاه پایه موبایل یا PBXها (سیستم های مرکزی تلفن داخلی) به بقیه شبکه انتقال ایده آل است.

 

  • واحد ساخت (Unit Construction)

مودم (Tellabs 8110 NTU (CTU-S در یک کیس پلاستیکی جمع و جور قرار گرفته است و برای استفاده بر روی میز است. LEDهای پنل جلو مودم وضعیت برق، خط (line) و DTE را نشان می دهند. رابط های X.21 ،V.35 یا G.703 DTE یکپارچه شده است و همچنین رابط RS-232 برای ترمینال VT100 مناسب است.

 

  • مدیریت شبکه (End-to-end (End-to-end Network Management

(Tellabs 8110 NTU (CTU-S در یک جعبه پلاستیکی جمع و جور با ابزارهای مدیر شبکه هوشمند 8000 Tellabs قرار دارد و پیکربندی های از راه دور، ارائه سرویس های نیمه خودکار (semi-automated service provisioning)، آزمایش، گزارش سطح خطا سرویس و گزارش عملکرد را امکان پذیر می کند و باعث صرفه جویی در هزینه های عملیاتی می شود و زمان پاسخگویی را در طول عمر چرخه شبکه و سرویس کاهش می دهد.

مشخصات

نوع پورت
۱ پورت لاین - ۱ پورت تست
نظر های موجود
مودم مخابراتی تلبس CTU-S.V35
در
مودم مخابراتی تلبس CTU-S.V35 در یک کیس پلاستیکی جمع و جور قرار گرفته است و برای استفاده بر روی میز مناسب است .
0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد