میکروتیک وایرلس Wireless Wire Cube

میکروتیک وایرلس Wireless Wire Cube

یک لینک 2 گیگابایت بر ثانیه | 60 گیگاهرتز با پشتیبانی 5 گیگاهرتز| سیم یا خرابی را فراموش کنید!

لطفا قبل از ثبت سفارش جهت اطلاع از موجودی و قیمت روز تماس حاصل فرمائید.

وضعیت کالا: موجود در انبار
۱۴,۳۰۰,۰۰۰ تومان

اگر شبکه ها را در یک منطقه شلوغ و بزرگ (مانند پارک یا یک استادیوم) مدیریت می کنید، احتمالاً انواع مشکلات را تجربه کرده اید. تداخل گسترده، از دست دادن سیگنال در شرایط بد آب و هوا و غیره. حتی گاهی غیرممکن است سرانجام، یک راه حل ساده، ایمن و بسیار مقرون به صرفه وجود دارد: Wire Wire Cube.

این یک مجموعه از دو دستگاه جفت شده است که یک اتصال بی سیم رمزگذاری شده سریع AES را تشکیل می دهد. پلاگین و بازی خالص: فقط مکعب ها را به سمت یکدیگر نشان دهید و آنها را روشن کنید!

فرکانس 60 گیگاهرتز تحت تأثیر شلوغی طیف بی سیم نیست، سرعت و ظرفیت بالایی را ارائه می دهد. دستگاه های 60 گیگاهرتزی سنتی اما در شرایط بد آب و هوایی می توانند از قابلیت اتصال محدودی برخوردار باشند. اما مکعب بی سیم سیم نیست! از ویژگی اتصال اتوماتیک پشتیبان 5 گیگاهرتز برخوردار است ، بنابراین دیگر نگران هرگونه خرابی نخواهید بود. بدون نیاز به پیکربندی اضافی، اتصال پشتیبان 5 گیگاهرتز خارج از جعبه کار می کند! مکعب همیشه از اتصال شما مراقبت خواهد کرد.

به راحتی می تواند مسافت 800 متری را طی کند و به سرعتی فیبر مانند برسد. شکل فاکتور Сube با توجه به عملکرد و دوام طراحی شده است. و به دلیل اندازه و شکل کمتر توجه ناخواسته را به خود جلب می کند. این جعبه شامل دو دستگاه Cube 60G ac است که از قبل با هم جفت شده اند، منبع تغذیه، انژکتورهای PoE و کیت های نصب برای هر دو دستگاه.

اطلاعات تکمیلی میکروتیک وایرلس Wireless Wire Cube

 

مشخصات

تعداد هسته پردازنده
۴ هسته ای
فرکانس پردازنده
۷۱۶ مگاهرتز
حافظه Ram
256 Mb
تعداد پورت اترنت 10/100/1000
۱ پورت
استاندارد وایرلس
802.11a/n/ac
حافظه Flash
16 MB
پورت POE ورودی
دارد
سیستم عامل
RouterOS
درجه لایسنس
۳
قدرت آنتن DBI
12
فرکانس
60 GHz
نظر های موجود
میکروتیک وایرلس Wireless Wire Cube
در
یک لینک 2 گیگابایت بر ثانیه | 60 گیگاهرتز با پشتیبانی 5 گیگاهرتز| سیم یا خرابی را فراموش کنید!
0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد