آنتن رادیو وایرلس میکروتیک Wireless Wire nRAY

آنتن میکروتیک Wireless Wire nRAY

کم حجم ترین اتصال بی سیم 2 گیگابایت بر ثانیه در محدوده 1500 متر یا بیشتر! طراحی مقاوم در برابر برف برای محیط های سخت آب و هوایی مناسب است. کابل ها دیگر نمی توانند شما را محدود کنند!

لطفا قبل از ثبت سفارش جهت اطلاع از موجودی و قیمت روز تماس حاصل فرمائید.

وضعیت کالا: موجود در انبار
۱۸,۹۰۰,۰۰۰ تومان

کم حجم ترین اتصال بی سیم 2 گیگابایت بر ثانیه در محدوده 1500 متر یا بیشتر! طراحی مقاوم در برابر برف برای محیط های سخت آب و هوایی مناسب است. کابل ها دیگر نمی توانند شما را محدود کنند!
 بهترین راه حل اتصال نقطه به نقطه 60 گیگاهرتز را از طریق plug-and-play  است،Wireless Wire nRAY. این یک مجموعه از دو دستگاه از قبل جفت شده است که یک اتصال بی سیم رمزگذاری شده AES امن را ایجاد می کند.

این به راحتی می تواند مسافت 1500 متری را طی کند و به سرعت فیبر مانند برسد و ما برخی از پیشرفت های جدی ساختاری را انجام داده ایم. با آخرین فن آوری های آنتن، این دستگاه بسیار جمع و جور است، اما حتی از دوام بیشتری نسبت به دستگاه های قبلی خود برخوردار است.

عامل جدید با درنظرگرفتن مناطق برفی طراحی شده است، دیگر نیازی به گیر نکردن تکه های عظیم برف و بهم ریختگی سیگنال نخواهید داشت. nRAY به دلیل اندازه و شکل آن، توجه ناخواسته کمتری را نیز به خود جلب می کند. با استفاده از پیچ های مخصوص تنظیم دقیق می توان یک تراز مناسب را بدست آورد.

فرکانس 60 گیگاهرتز تحت تأثیر شلوغی طیف بی سیم نیست، بنابراین می توانید از اتصال صاف حتی در یک محیط شلوغ شهری لذت ببرید. پردازنده مرکزی دو هسته ای arm64 قدرتمند که با سرعت 1 گیگاهرتز کار می کند ، سرعت سیم را تقریباً در همه اندازه های بسته تضمین می کند. دستگاه های موجود از قبل برای اتصال خودکار پیکربندی شده اند، به سادگی آنها را به سمت یکدیگر هدایت کنید و آنها را روشن کنید! ما از منابع تغذیه ، انژکتورهای PoE و یک پایه دقیق دستی برای تراز راحت تر - solidMOUNT استفاده شده. این یک آداپتور فلزی نصب شده روی قطب است که امکان تنظیم آن به صورت عمودی و افقی را فراهم می کند.

اطلاعات تکمیلی آنتن میکروتیک Wireless Wire nRAY

مشخصات

فرکانس پردازنده
۱ گیگاهرتز
تعداد هسته پردازنده
۲ هسته ای
حافظه Ram
256 MB
سیستم عامل
RouterOS
درجه لایسنس
۳
تعداد پورت اترنت 10/100/1000
۱ پورت
فرکانس
60 GHz
نظر خودتان را بنویسد