وایرلس اکسس پوینت LTE میکروتیک LtAp LTE Kit

وایرلس اکسس پوینت LTE میکروتیک LtAp LTE Kit

LtAP LTE kit اکسس پوینت روتر سیم کارت خور میکروتیک 2G/3G/4G/LTE میکروتیک با قابلیت GPS جی پی اس .

لطفا قبل از ثبت سفارش جهت اطلاع از موجودی و قیمت روز تماس حاصل فرمائید.

وضعیت کالا: موجود در انبار
۸,۱۰۰,۰۰۰ تومان

RBLtAP-2HnD&R11e-LTE با نام تجاری LtAP LTE kit یک دستگاه اکسس پوینت روتر رده LTE کمپانی میکروتیک با پشتیبانی از سیستم موقعیت یاب GPS میباشد که قابلیت استفاده دو منظوره به عنوان یک مودم LTE با قابلیت دریافت اینترنت (شبکه 2G/3G/4G/LTE) در بستر سیم کارت و همچنین قابلیت استفاده همزمان به عنوان یک دستگاه اکسس پوینت روتر مستقل برای پوشش شبکه WiFi در فرکانس 2.4 گیگاهرتز را دارا میباشد.  

این دستگاه در مد LTE دارای یک کارت یا ماژول LTE رده 4 میباشد و با توجه به تراشه LTE و قدرت گیرندگی آنتن با توان قابل توجه (4dBi با زاویه تابش 360 درجه) شما به راحتی میتوانید این دستگاه را در محیطهای داخلی و بیرونی استقرار دهید و با اتصال سیم کارت به دستگاه نسبت به دریافت دیتا (شبکه 2G/3G/4G/LTE) بر روی بستر سیم کارت با سطح سیگنال و کیفیت مناسب برای مکان خود اقدام نمائید. همچنین لازم به ذکر است سرعت انتقال داده LTE در این دستگاه از برج رادیویی به دستگاه حداکثر 150 مگابیت بر ثانیه که به اصطلاح Downlink نام دارد و از دستگاه به برج رادیویی حداکثر 50 مگابیت بر ثانیه که اصطلاحا Uplink نام دارد میباشد.

این دستگاه در مد اکسس پوینت یک روتر بی سیم  پیشرفته و مستقل با قابلیت مسیریابی (سطح دسترسی در سیستم عامل Level 4) و همچنین بدنه کاملا ضد آب میباشد که از آن میتوانید برای پوشش WiFi کاربران در فرکانس 2.4 گیگاهرتز برای محیط های داخلی و بیرونی استفاده نمائید.  مشخصات WiFi در این دستگاه شامل ( فرکانس 2.4 گیگاهرتز, قدرت گیرندگی آنتن 2.5dBi (تکنولوژی 2x2 MIMO) , حداکثر نرخ تبادل اطلاعات 300 مگابیت بر ثانیه با پشتیبانی از استاندارد بی سیم 802.11b/g/n میباشد.

در LtAP LTE Kit دو شیار مخصوص برای اتصال کارت MiniPCI-e تعبیه شده است . شما میتوانید از طریق این دو شیار نسبت به اتصال یک کارت در فرکانس 5 گیگاهرتز در شیار مخصوص اقدام نمائید و در این صورت عملا یک دستگاه با قابلیت عملکرد همزمان در دو باند فرکانسی 2.4 و 5 گیگاهرتز را خواهید داشت . همچنین شما میتوانید از شیار دوم برای اتصال یک کارت یا مودم LTE ثانویه استفاده نمائید که میتواند به عنوان پشتیبان مودم اصلی عمل نماید و در صورت قطع یا اختلال مودم اصلی بصورت اتوماتیک وارد مدار شود.
 

 

از ویژگی و قابلیت های برجسته در این دستگاه میتوان به پشتیبانی این دستگاه از سیستم جهانی GNSS (سامانه ماهواره‌ای ناوبری جهانی) و بدنه کاملا ضد آب اشاره نمود که از این حیص یکی از ایده آل ترین انتخاب ها برای استقرار در داخل کابین خودروها و ردیابی آنها از طریق سیستم GNSS میباشد  . این سیستم ها به گیرنده‌های کوچک اجازه می‌دهند تا موقعیت خود را (طول، عرض و ارتفاع جغرافیایی) با خطای چند متری مشخص کنند. از این رو دستگاه LtAP ایده آل برای صاحبان ناوگان های حمل و نقل عمومی و یا خصوصی میباشند که نیاز به ردیابی ( آنتن GPS باید بصورت جداگانه خریداری شود و به دستگاه متصل شود) وسایل نقلیه در زمان واقعی هستند. کمپانی میکروتیک بدین منظور یک نمونه برنامه ردیابی ساده را در سیستم عامل RouterOS ارائه کرده است تا بتواند در شروع کار این دستگاه ها کمک نماید . همچنین لازم به ذکر است کمپانی میکروتیک برای حل مشکل برق رسانی به دستگاه چندین راهکار بسیار متنوع در نظر گرفته است. شما میتوانید جریان برق دستگاه را از طریق باطری اتومبیل , یا از طریق قابلیت PoE IN و یا از طریق جریان برق مستقیم DC Jack به دستگاه تامین نمائید. 

لازم به ذکر است سامانه ماهواره‌ای ناوبری جهانی (GNSS یا Global Navigation Satellite System) در حال حاضر در تقسیم بندی شامل سامانه موقعیت‌یاب جهانی (GPS) تمام فعال متعلق به آمریکاست که NAVSTAR نام دارد و در حال تقویت است. سامانهٔ گلوناس (GLONASS)متعلق به روسیه در حال تقویت است تا به اهداف نظامی و تجاری خود دست یابد. کشور چین اعلام کرده تا سال ۲۰۱۵ سیستم موقعیت یاب محلی Beidou را با سیستم ناوبری جهانی خود یعنی COMPASS ترکیب می‌کند. سیستم ناوبری اتحادیه اروپا با نام گالیلیو (Galileo) در مرحله توسعه‌است و اکنون فعال است.

مشخصات

تعداد هسته پردازنده
۲ هسته ای
فرکانس پردازنده
۸۸۰ مگاهرتز
حافظه Ram
128 MB
پورت POE ورودی
دارد
تعداد پورت اترنت 10/100/1000
۱ پورت
اسلات سیم کارت
۳ پورت مینی سیم کارت
درجه لایسنس
۴
سیستم عامل
RouterOS
استاندارد وایرلس
802.11b/g/n
قدرت آنتن DBI
۲.۵
حافظه Flash
16 MB
پورت USB نوع A
1 پورت دارد
پورت RS232
دارد
نظر های موجود
وایرلس اکسس پوینت LTE میکروتیک LtAp LTE Kit
در
LtAP LTE kit اکسس پوینت روتر سیم کارت خور میکروتیک 2G/3G/4G/LTE میکروتیک با قابلیت GPS جی پی اس .
0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد