آنتن رادیو وایرلس میکروتیک SXT 4G Kit

آنتن رادیو وایرلس میکروتیک مدل SXT 4G Kit

رادیو سیم کارت خور 4G/TD-TE میکروتیک

لطفا قبل از ثبت سفارش جهت اطلاع از موجودی و قیمت روز تماس حاصل فرمائید.

کیت SXT 4G (کد محصول RBSXTR&R11e-4G) دستگاهی برای مکان‌های راه دور است که در پوشش شبکه سلولی قرار دارند. با این حال، به دلیل طراحی حرفه‌ای تراشه LTE و آنتن با بهره بالا، می‌تواند اتصال ساختمان شما را حتی در جایی که تلفن‌های همراه قادر به انجام آن نیستند، فراهم کند.این واحد مجهز به دو درگاه اترنت است (درگاه دوم دارای قابلیت PoE-out است)، بنابراین می توانید از آن برای روشن کردن دستگاه دیگری استفاده کنید.

این واحد دارای منبع تغذیه 24 ولتی است، اما می تواند طیف کامل ولتاژ 12-57 ولت و 18-57 ولت را با خروجی PoE پشتیبانی کند و مطابق با 802.3af/at است.این دستگاه دارای یک مودم 4G/LTE رده 4 با کیفیت بالا برای سرعت تا 150 مگابیت بر ثانیه و 50 مگابیت بر ثانیه uplink و همچنین دو اسلات Micro SIM برای لینک پشتیبان است.

RBSXTR&R11e-4G شامل مودم LTE است که از باندهای LTE FDD 3 (1800 مگاهرتز)، 7 (2600 مگاهرتز)، 20 (800 مگاهرتز) و 31 (450 مگاهرتز) و همچنین باندهای LTE TDD 41n (2500MHz (30MHz) (30MHz) و 2500MHz (30MHz) پشتیبانی می کند. ).این دستگاه از لحاظ ظاهری مشابه رادیوهای وایرلس سری SXT کمپانی میکروتیک می باشد اما باید توجه داشت این رادیو شامل یک دستگاه با استاندارد وایرلس 802.11 نمی شود و در عوض این محصول یک دستگاه رادیو رده LTE تمام عیار برای مکان های دور از مرکز می باشد که شما در آن به تنهایی با موبایل و یا دیگر مودم های عادی (ارائه شده توسط اپراتور ها) قادر به دریافت اینترنت با کیفیت مطلوب نمی باشید.


بهره گیری از تراشه LTE و قدرت گیرندگی آنتن با توان بالا (10.5dBi با زاویه تابش 65 درجه) در این دستگاه این امکان را برای شما فراهم می نماید تا به راحتی به دکل اپراتور های ارائه دهنده اینترنت در بستر سیم کارت متصل و اینترنت پرسرعت (شبکه 4G/TD-LTE) را دریافت و به شبکه داخلی خود بیاورید. قدرت گیرندگی آنتن با توان بالا از خصوصیات بسیار برجسته این رادیو نسبت به دیگر تجهیزات مشابه می باشد که از این حیص می تواند سیگنال های ضعیف آنتن های BTS را به راحتی دریافت نماید. در حالی که شما با سایر مودم ها و تجهیزات دیگر قادر به دریافت سیگنال با کیفیت مطلوب نمی باشید. شما به راحتی می توانید این عملکرد را در مناطق دور افتاده و مکان هایی که حتی گوشی موبایل آنتن دهی بسیار ضعیفی دارد هم تجربه نمائید. از عمده کاربرد های این محصول می توان به دریافت اینترنت در بستر سیم کارت و سرویسهای APN خصوصی اشاره نمود.

اطلاعات تکمیلی آنتن رادیو وایرلس میکروتیک SXT 4G Kit

پشتیبانی و دانلود

نتیجه تست ها

مشخصات

تعداد هسته پردازنده
تک هسته ای
فرکانس پردازنده
۶۵۰ مگا هرتز
تعداد پورت اترنت 10/100
۲ پورت
پورت POE ورودی
دارد
سیستم عامل
RouterOS
حافظه Ram
64 MB
درجه لایسنس
۳
حافظه Flash
16 MB
قدرت آنتن DBI
۱۰
اسلات سیم کارت
۲ پورت مینی سیم کارت
اسلات MiniPCI-e
1 اسلات
نظر های موجود
آنتن رادیو وایرلس میکروتیک مدل SXT 4G Kit
در
این دستگاه برای سیم کارت TD-LTE هست مرسی از راهنمایی خوبتون. من میخواستم برای سیم کارت LTE بگیرم ولی بچه های پشتیبانی من را راهنمایی کردن . ممنون
0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد