سوئیچ سیسکو WS-C2960S-48FPD-L

سوئیچ سیسکو WS-C2960S-48FPD-L

سوئیچ سیسکو WS-C2960S-48FPD-L دارای ۴۸ پورت اترنت گیگابیت و ۲ پورت +10G SFP است. فناوری Cisco FlexStack امکان استک کردن تا ۴ سوئیچ سیسکو از سری 2960S را با ماژول مخصوص به یکدیگر فراهم می‌کند.

(اختیاری)
(اختیاری)

لطفا قبل از ثبت سفارش جهت اطلاع از موجودی و قیمت روز تماس حاصل فرمائید.

وضعیت کالا: موجود در انبار
۱۶,۷۰۰,۰۰۰ تومان

سوئیچ سیسکو WS-C2960S-48FPD-L دارای ۴۸ پورت اترنت گیگابیت 10/100/1000 و شامل ۲ عدد پورت +10G SFP است. تکنولوژی Cisco FlexStack امکان استک کردن حداکثر ۴ سوئیچ سیسکو 2960S را با ماژول مخصوص به یکدیگر با پهنای باند ۱۲ گیگابیت بر ثانیه ارائه می‌کند.

این ماژول به صورت Hot Swappable بر روی انواع سوئیچ‌های سری 2960S قابل نصب است. به این ترتیب امکان مدیریت یکپارچه، IP یکتا و ایجاد یک سوئیچ واحد توسط ۴ دستگاه فراهم می‌شود.

استفاده از توان برق از طریق کابل‌های شبکه برای تلفن‌های مبتنی بر ویپ VoIP توصیه می‌شود. با این روش نیازی به آداپتور نخواهد بود و می‌توان با قرار دادن یک UPS در اتاق سرور یا رک، منبع تغذیه قابل اطمینانی را برای تلفن‌ها به وجود آورد. سوئیچ سیسکو C2960S-48FPD-L برای این کاربرد ایده‌آل است.

این محصول دارای ۴۸ پورت PoE بوده که حداکثر توان هر پورت PoE برابر با 15.4 وات است. این میزان خروجی برای انواع آی پی فون و دوربین مداربسته کافی خواهد بود. حداکثر توان کلی PoE سوئیچ 740 وات است و علاوه بر تجهیزات ویپ امکان استفاده از برخی اکسس پوینت‌ها را هم فراهم می‌کند.

  • 48 پورت گیگابیت اترنت 10/100/1000 و 2 عدد پورت ده گیگابیتی +SFP
  • پشتیبانی از فناوری PoE که علاوه بر تمامی قابلیت‌های استاندارد و مرسوم، موجب کاهش مصرف انرژی و کنترل هوشمند برق و کاهش ۵۰ درصدی مصرف برق می‌شود
  • پشتیبانی از 15.4 وات توان برای تمام پورت‌ها (در صورتی که همه درگاه‌ها در حال استفاده باشند)
  • پشتیبانی از انواع نرم‌افزارهای مدیریت، پیکربندی و مانیتورینگ
  • دارای ۶۴ مگابایت حافظه فلش و ۱۲۸ مگابایت حافظه رم
  • کانفیگ ثابت یا Fixed Configuration به معنی عدم امکان نصب ماژول‌های گسترش دهنده
  • مناسب از لحاظ قیمت و صرفه اقتصادی جهت پیاده‌سازی انواع شبکه‌های کابلی با امنیت بالا
  • فناوری سیسکو Flex Stack با سرعت ۲۰ گیگابیت بر ثانیه
  • دارای پورت USB جهت اتصال کنسول و انتقال فایل

    سوئیچ سیسکو WS-C2960S-48FPD-L در رده سوئیچ‌های Access قرار می‌گیرد و به طور کلی یک سوئیچ گیگابیتی است. سوئیچ‌های سیسکو 2960S دارای حروف L و S در انتهای نامشان هستند که نشان‌دهنده بار ترافیکی آن است. مدل‌هایی که حرف L دارند به Lan Base معروف هستند و قابلیت‌های متنوعی دارند. سایر مدل‌ها Lan Lite نام‌گذاری شده و امکانات محدودتری دارند که با حرف S مشخص می‌شود.

    از ویژگی‌های مهم این سری هزینه پایین و پایداری بالا است که آن را برای شبکه‌های گوناگون مناسب می‌سازد.

    Flexstack نام تکنولوژی Stacking کمپانی سیسکو است که با سری سوئیچ‌های اترنت 2960S معرفی شد. Flexstack-Plus هم برای سوئیچ‌های سری 2969X و 2969XR استفاده می‌شود. هر دو فناوری به یک ماژول خارجی برای استک کردن نیاز دارند. همچنین کابل استک مخصوص هم برای ارتباط با ماژول‌ها مورد نیاز است.

    اتصال سوئیچ‌ها به یکدیگر از این طریق باعث می‌شود تا سوئیچ‌های درون استک به صورت یک دستگاه واحد عمل کنند. فناوری FlexStack و FlexStack-Plus با استفاده از ساختارهای درونی مانند 1+N Redundancy، دسترسی بالا (HA) و قابلیت پیش تنظیمی، می‌تواند هزینه‌های پنهان در سازمان‌ها را کاهش دهد. این مورد در سوئیچ‌هایی که به صورت Standalone استفاده می‌شوند، وجود ندارد.

اطلاعات تکمیلی سوئیچ سیسکو WS-C2960S-48FPD-L

مشخصات

تعداد Unit اشغالی در Rack
۱ واحد
تعداد پورت اترنت 10/100/1000
۴۸ پورت POE
سوئیچ لایه
لایه ۲
پورت کنسول Rj-45
دارد
پورت USB
۱ عدد دارد
پورت Mini USB
۱ پورت دارد
حافظه RAM
۱۲۸ MB
پشتیبانی از VLAN
پشتیبانی میکند
نظر خودتان را بنویسد